Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2009 23:16 - неуспешни връзки
Автор: nadinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 4 Гласове:
0



Здравейте и честита Нова година, дано е на късмет. Напоследък започнах отново да се замислям върху  следния проблем :"стара мома" и има ли тя почва при мен???? Така си ми беше добре, без никой да ме притеснява, докато не се прибраха семейните ми приятелки от други градове и започнаха да се надпреварват да говорят за страхотните си мъже.Супер,ами аз???? Аз мога да говоря до безкрайност за неуспешни връзки - вземете за пример последната ми ,трагично приключила в полза на 17 годнишна манекенка, която поне да беше разбрала ,че съществувам.Изиграх нещо като роля на любовницата в уж абсолютно несериозната връзка на 34 годишен мъж с въпросното момиче.Даже ми е смешно като си помисля, че се терзая за въпросноя мъж.Дори не го и обичам, яд ме е, токлова много ме е яд, че място не мога да си намеря, че избра нея.Явно е по хубава, умна и добра, а може и сексът да е невероятен с нея??Няма значение, същественото е, че пак се подредих в редиците на самотниците.Сори, ама така се чувствам, постояно някой ми натяква, че остарявам,че нямало време и по -добре да хвана който и да е , отколкото сама..Ама чакайте, за който и да е ли чаках , толкова време..........НЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, ще почакам още, мога и имам търпение, пък и според моите критерии съм още млада.И така.... едната ми приятелка доскоро споделяхме една съдба ми зададе следния въпрос:"Ама ти сериозно ли нямаш мъж"???Не, несериозно нямам мъж, ами какво като нямам , има жени ,които цял живот остават мъже.Аз ли имам вина ,че мъже няма и че срещам само скапаняци.Не, мъжете не са смотани, просто аз на такива попадам.Един свестен няма, един, който да става да бях срещнала, но уви.Вече наистина взех да придобивам манталитета на стара мома, дотолкова, че започнах да се плаша.Ами ако наистина никой не ми хареса?И в тоя ред на мисли пак се сещам за последната връзка, защо по дяволите не му пука.Толкова ли не можах да накарам един мъж да се влюби в мен.Оф, добре, че моите приятелки си заминаха и сега никой не ми натяква ,че съм сама..Абе има и по -важни неща, но все пак...след толкова много неуспешни връзки как да бъда сигурна, че някога ще срещна "идеалния"???


Тагове:   Неуспешни,


Гласувай:
0




1. coffeen - първо
04.01.2009 23:34
няма идеални мъже, има само идеални жени, и мъжете не искат да ги срещат. Свестните мъже зарязват такива хубави момичета като теб, защото ако прецакат те нещата, как ще те преживеят после. Има всякакви варианти, но мъжете често зарязват свестните момичета, защото смятат, че те и безтова са готини жените, лесно биха го преживели че не им обръщат внимание. Спокойно, всички тези смотаняци разбират какво заслужаваш и не биха искали да ти губят времето.. а и ти просто няма да го допуснеш. Гадното е, че чакането на някой истински просто убива и накрая жените само за да не останат сами завинаги, си вземат който и да е и стават още по-идеални, за да я карат уж някак. Наистина струва ли си да се жертваш за някого, самотата изобщо не е толкова страшна и трагична. А казват, че жените дето били сами всъщност не искали никакъв мъж, само търсели извинения...
цитирай
2. net - :)))
05.01.2009 16:07
О, да - има идеална жена!
Идеалната жена- тя винаги е чуждата.
цитирай
3. viki11 - С този подход кой би се навил да го ...
05.01.2009 16:21
С този подход кой би се навил да го тормозиш с претенциите си?



Не, мъжете не са смотани, просто аз на такива попадам.Един свестен няма, един, който да става да бях срещнала

Ми смотани мъже. Мислиш ли,че някой може да остане НЕ смотан, след като е бил до теб?
цитирай
4. анонимен - Ако искаш успешна връзка,
05.01.2009 16:27
трябва да се научиш да виждаш другия, да оценяваш другия, да се грижиш за другия, да ти е приятно с другия, да търсиш другия.
А не да чакаш друг да удовлетворява твоите прищевки и усещания.
Иначе просто търси глупак, ако ти харесва с глупаци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nadinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9258
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031